Minisarna börjar ta plats! 



Heeeej! Idag bjuder jag på ett par suddiga mobilbilder, men bättre än inget? Efter en riktigt tuff natt, så har jag både känt mig och sett ut som sju svåra år idag. nu ligger jag nerbäddad och hoppas på en bättre natt inatt. 

Jag hade lovat Nilas en sushidejt idag, men när vi kom fram så vart de stängt :( så vi tog en middag på den lokala thai restaurangen istället. Jag tycker det är så kul att han älskar allt vad fisk och skaldjur heter och vill gärna uppmuntra detta med middagar, finsmakaren! Jag har ju massor med brorsbarn och det är så kul, härligt och givande att umgås med dem en och en ibland, och speciellt utan föräldrar.. Jag får veta en massa hemlisar och det är ingen som behöver låta mer än den andra för att få all min uppmärksamhet. Jag tog endast denna bild, sen la jag ifrån mig mobilen och umgicks med min fina brorsson. Det är helt underbart! 

❤️ 
Kommentarer
Anonym

Vilken liten fin mage!!

Svar: Tack ! ❤️
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback