Hallå! Här är det allt annat än sol och vårkänslor..  regn och lite mer regn. varför inte spendera dagen med att tvätta, när man är ledig såhär mitt i veckan? 

Idag fick jag toppen besked från Sahlgrenska. Inga spår av cellförändringar och behöver inte ta några nya prover förän efter förlossningen. Sååå skönt! Det har gått och gnagt mig lite, att de skulle ha kommit tillbaka. Men operationen vart lyckad och antagligen bra att de tog bort en lite större del av livmodertappen ( än den del som vart förändrad ) Jag känner mig så otroligt lättad. Slut på all medicin, cellförändringar borta, tsh-värdet går åt rätt håll! Nu ska jag bara fokusera på två små minisar i magen ❤️


 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback