Hej från soffan med ett öga öppet, jag är så galet trött.. Jag känner mig helt manisk, jag drömmer om att sova, jag sover vid varje tillfälle som ges och jag längtar redan tills jag får gå och lägga mig ikväll. Jag dumpar allt och alla för min sömn just nu. Lite komiskt ändå.. från att ha haft världens sömnproblem sedan jag började med all medicin, då jag snittade ca 2-3 timmars sömn per natt.
 
Igår begav jag mig i alla fall ut på en promenad tillsammans med Emma och Elnaz, och det var såå skönt. Frisk luft och fint sällskap ♥  Nu ska jag vila en timma innan jag ska göra mig redo för fredagsjobb.
 
 
Önskar er en finfin Fredag ♥
 
Kommentarer
Susanna Maria J
http://oslofru.com/

Så mysigt <3

Svar: ❤️
lindsey.blogg.se

Ljuvliga Drömmar
http://ljuvligadrommar.blogg.se/

SÅÅ fin din amaryllis är! & Det finns inget bättre än levande ljus!

Önskar dig en jätte fin helg! KRAM!

Svar: Tusen tack! ❤️


.. Och detsamma!
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback