..Hallå! Ännu en helg börjar närma sig sitt slut (om man ens har koll på dagarna nu dvs) och åter till jobb imorgon. När man arbetar varannan helg så är verkligen ledig Lördag och Söndag guldvärda.  Igår blev det en del åk i backen här med pulka och stjärtlapp, sååå kul! 

Vi vart inställda på en kalashelg med firande av bästa Sebastian som fyller år idag, men de ligger nedslagna i förkylning, så att de får bli en annan dag! Istället har vi tryckt pizza, haft finbesök av Jennie & Andrea  som kom med julklappar bl.a. Den fina tavlan ovan, som är gjort efter önskemål. Älskar den typen av tavlor, Jennie är så duktig. 

.. Nu funderar jag på att få tummen ur att skriva i min gravidbok, men vågar jag? Skrev jag ens det där? Gravidbok? Jag? Hahaaaaa. 

Blir fortfarande helt paff när folk frågar hur jag mår och hur graviditen går, gravid? Jag? Phu... 

Men så är det väl när barnlösheten har blivit en del av ens livstil!

Puss på er! ❤️
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback