Palmeras;)
 
Bild från We♥It
 
Ah! Ännu en bra dag, men jag undrar om det bara är tillfälligt.. Och ifall jag kommer att skratta åt dessa två inlägg om ett par dagar? Med mer energi än vanligt bestämde jag mig för att åka och sola, jag fryser för fasiken ända in till skelettet ..Så lite värme, och lite fräknar var det tänkt. Men halva soltiden rullade jag runt i solariebädden och försökte leta efter en kontakt, ett uttag, en hammare eller vad som helst.. Musiken (högtalare vid öronen) bestod utav hårdrock, not my cup of tea.. Hög volym och sprängda högtalare dessutom.
 
Jag som hade sett fram emot en liten powernap, och en liten dagdröm till typ Bahamas?
 
Men fräknar fick jag! : )
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback