Våran lille minimoooj har varit rätt kass de senaste dagarna, han har hulkat.. nyst och spytt ibland efter han ätit. Vi har nästan trott att han har varit sympatigravid för att han har betett sig ungefär likadant som mig : ) Vi tänkte att vi avvaktar någon dag till innan vi åker till veterinären med honom. Han har varit pigg och busig men inte pratat något alls (vilket han brukar göra med oss)
 
.. Men igår när jag hade lagt mig så hörde jag hur han nös oavbrutet på nedervåningen, jag ropade ner till Vlatko och frågade vad de var frågan om. Och efter ett par minuter kommer Vlatko upp och berättar att Zlatan hade ett 10 cm långt grässtrå som satt i nosen. Och nu är han lika pratglad och pigg som vanligt : ) Haha.. Ett grässtrå, hur gick de till?! Tur att vi slapp spendera tusenlappar hos veterinären.  
 
 
 
Kommentarer
ɑ n n i k ɑ
http://blogofphoto.webblogg.se

Så söt :)

Svar: Visst är han! ❤️
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback