Heeej! Idag är jag lagom sliten, gårdagen vart något hektisk.. Mycket som ska fixas. Var hos MVC för provtagning av mitt TSH. De sista julklapparna inhandlades och på eftermiddagen blev det en tripp till Malmö för att hämta medicin som kommit från Makedonien, sagt och gjort och ytterligare en hemfärd på 3 timmar.
 
Nu har jag varit på MVC igen för de ringde tidigt i morse och bad mig komma ner för ett nytt prov, mitt värde hoppar väldigt och vi hoppas på att vi kan få ordning på det någorlunda iaf, medicinen är inställd sedan en månad tillbaka.
 
Nu har vi precis klätt granen, och jag ska bege mig till jobbet för ett eftermiddags/kvällspass.
 
Önskar er en fin dagen före : ) ♥
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback