.. Nu har jag sovit på soffan i en timma, och väntar nu på en välförtjänt chipsleverans. Mellandagsrean är igång på jobbet, och jag kan nog säga att denna arbetsdag hör ihop med ordet fruktansvärd. Min rygg är helt förstörd och jag kunde knappt sätta mig på toaletten förut. 

Men det är inte allt, att jag inte håller på bli galen på mig själv? .. Har tröttnat på mina tankar och påhitt och vill bara krypa ur skinnet en stund eller sätta hjärnan på paus.  Jag har mått rätt dåligt dessa veckor, allt från illamående, trötthet, kramper osv .. Och under den jobbiga perioden bad jag, jag bad om att få njuta lite.. Ta bort de dumma liksom. Men nu när jag "nästan" mår som jag ska, så är jag livrädd över att det här hänt något och att allt inte är som det ska! alltså save me, från mig själv. 

/ använder er som gnällplank då katten och Vlatko kommer att tröttna på mig snart! ❤️
Kommentarer
Nina

Halloj! Icke att oroa sig över. Du har nog kommit in i spökveckorna. Efter v10 nån gång försvinner alla symtom. Och du börjar tvivla på att du i överhuvudtaget är gravid alls. Njut! Du kommer må som pesten igen snart nog 😉

Svar: Du anar inte hur mycket jag behövde höra (läsa) detta Nina! Höll på bli tokig där en stund.. Men de är bara att gilla läget och njuta till motsatsen bevisas. Och din teori stämmer ju ganska bra i och med att jag är just i vecka 10 nu.. Puss dig bönan! ♥
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback