Min fina bukett jag fick av Vlatko förra veckan håller i sig! 

.. Hello! Äntligen Måndag eller vad säger ni? Vi lever lite i en rosa bubbla just nu, samtidigt som jag försöker härda ut detta illamående. Så ni förstår, det är lite upp och ner i humöret, samtidigt som man är så lycklig över vartenda symptom. De är ju dem man har längtat efter varje gång man har testat negativt eller mensen har kommit. Man har letat symptom, men nu är de här.. De är verkliga, och vi välkomnar dem med en skräckblandad förtjusning! 

Förra veckan så såg vi två små hjärtan slå på tv-skärmen, det var en helt otrolig känsla och vi är så lyckliga! Nu ber vi för att de ska fortsätta trivas i min kropp och att de ska hålla i sig hårt under de kommande månaderna, 

 Ni har ingen aning om hur efterlängtade ni är! ❤️
 
Kommentarer
vickan

Är så himla galet glad för eran skull!! Massa massa äntligen kramar 💜

Svar: Tack Vickan! ❤️
lindsey.blogg.se

Helenis

Skam den som ger sig! ❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️❤️❤️
lindsey.blogg.se

Jessica Johnsen

Åååå va glad jag blir! Två stycken hjärtan är ju helt fantastiskt. Ni är så värda detta och jag är så glad att de äntligen blev er tur. Kram ♥

Svar: Det är heeeelt otroligt! ❤️ Kram!
lindsey.blogg.se

Nina

Så fantastiskt!!! 2 hjärtan ❤️❤️!!! Illamåendet är ett gott tecken. Man skall må som en hund. Har du börjat få cravings för något speciellt? Med Leo åt jag glass och krossad ananas varje dag. Med Linn var det svårare, då ville jag ha typ tapas. Baconlindande dadlar och ostfyllda oliver typ. Men jag lyckas gå upp mer än 30kg båda ggr oxå. Då tyckte jag inte jag åt så mycket ändå 😄 men dom kg försvinner fort.

Svar: Jaaa, sååå underbart! ❤️ Jag mår mest illa hela dagarna, men tycker nog tröttheten är värst! Och när jag är trött så mår jag mer illa.. 😹

Nja, har fått lite tvärtom än så länge! Sådant som jag älskat, typ chips ( kan äta en påse om en dagen ) är jag väldigt osugen på!

Men va? Nina vart la du dem 30 kilona?

❤️❤️❤️ Kram!
lindsey.blogg.se

Emelie svedholm

Det är helt underbart att läsa det här Linda!!
All lycka till er!!
Äntligen är det eran tur ❤️
Stor kram

Ann-kristin Norberg

Så roligt att det blir två, lycka :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback