IVF

Hej!


Vi har det bra! Så himla varmt och det har varit fantastiskt kul att träffa Vlatkos släkt, som han själv inte har träffat på 15 år.

Det är blandande känslor gällande alla sjukhusbesök , jag är sjukt lättad över att de har hittat fel på både mig och Vlatko men samtidigt otroligt besviken på vården i Sverige. Så humöret dalar lite.. Jag är mest arg för att det har varit så enkla undersökningar och ändå har detta inte upptäckts hemma. Fem år, och de har liksom inte ens kollat om Vlatko är utrustad med en snopp ens?

Nu ska vi njuta resten av resan och när vi kommer hem har jag fyllt på med energi för att gå till botten med detta.

Vlatko tappade bort sin förlovningsring för ett tag sedan och igår köpte vi nya! Vi ser det som en nystart och som plåster på såren för allt vi gått igenom! Nu börjar vi om!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback