Frukosten idag! Müsli med vaniljyougurt, äpplebitar och kanel. Kokt ägg och mörkt bröd med kalkon.


Mitt liv, som många andras fick sig en vändning i Måndags och jag försöker leva ett sundare och hälsosammare liv, jag tänker inte stirra mig blind på vågen eller några mått utan jag vill endast må bättre, vara piggare och orka mera. Och Sara har tjatat på mig om hur viktigt det är med frukost, och hon har fasiken rätt.. Känner mig som en ny människa utan blodsockerfall och en massa småätande. En rejäl frukost så orkar jag mycket mer utan att vilja gå och lägga mig redan vid lunch.

Frukost tips uppskattats!

/ Från en som aldrig varit speciellt förtjust i något annat än varma mackor och oboy med mjölk.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback