Dags att gnugga bort gruset i ögonen och slänga i sig en hink med kaffe, för nu måste jag fokusera och stryka finbyxor. I eftermiddag åker jag och med tanke på att vi ska göra en del i veckan så måste jag få med mig allt. Jag är verkligen kass på att packa och kommer alltid på att jag glömt hälften, förra gången hade jag glömt strumpbyxor och skulle ha kjol, så det var bara att ge sig ut o handla.. Upp på hotellrummet o byte om, vad händer? Jo de nya går sönder. GAH! Behöver jag säga att jag packat ner fem par denna gång. Men säkert glömt ngt annat.

Och plugga måste jag göra med, mycket.

Igår hade vi en härlig bastu kväll hos ett par vänner , och ett gäng öl! Trevligt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback