Tumblr_lhoi7kcbvy1qb43gho1_500_large



När vaknade du imorse?
Svar:
Jag har vaknat titt som tätt hela natten.. Men klockan 06.45 gick jag upp och ringde och sjukanmälde mig till jobbet.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Ska jag stanna hemma, ska jag inte?

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar: 
Till jobbet som sagt..
 

Vilket humör är du på?
Svar:
Väldigt bra, förutom snorbollen i huvudet.

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Vlatkos mysbyxor, en randig t-shirt.. och ett par mysiga tofflor.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
 Tomater, creame fraiche , frallor, färska hallon.
 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Min blogg sen Facebook.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Sova, slappa och läsa tusentals bloggar.

När fotade du något senast, och vad?
Svar:
I förrgår, mina fina tre brorsdöttrar.

Om du sträcker ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Inget. Ligger i soffan, Ok.. soffkanten då.


Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Hmm.. mer som en tjänst. Frukost.. pleaase??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback