.. Jag vet, det finns folk som har det värre och yada,yada,yada. Men igår vaknade jag på helt fel sida, men det styrde jag upp med utgång efter jobbet, utgång när den är som bäst måste jag säga. Så ett par tequilarace senare så trodde nog Vlatko att han skulle vara tvungen att slå något hårt i huvudet på mig för att jag skulle somna. Och halva outfiten hamnade på dörrmattan?.. Ja då var jag för trött iaf.

Men bara upp o jobba idag och klickade mig in på fb i bara farten , och var ser man där? Jo att de rosa paret ska bli föräldrar! : ) Jag kan verkligen leva på deras lycka och mitt hopp hur länge som helst nu. Tack Tack Tack : )
Hoppas ni haft en fantastisk jul fina vänner!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback